sâmbătă, 27 februarie 2010

Scrisoare mamei - Esenin





descarca text sau tipareste

Scrisoare mamei –de Serghei Esenin

traducere : George Lesnea

F________A#_______C_____F

Tot mai traiesti, batrâna mama?

A#_______C_____F_____C

Tie, cu supunere, ma-nchin!

F________A#_______C_____F

Mica-ti casa, seara de arama,

A#_______C_____F_____C

Lumineze-o pasnic si senin.


Mi se scrie ca esti tulburata,
Ca ti-e dor de mine ne-ncetat,
Ca ades bati drumul, suparata,
În paltonul vechi si demodat.


F_________________C

Ca-n trecut, mi-i inima duioasa,

A#________C______F_____C

Am un vis, un vis pe care-l storc;

F_________________C

Sa ma smulg din dorul ce m-apasa

A#________C______F

Si la noi acasa sa ma-ntorc


Eu voi reveni, pe când rasfata
Pomii-n floare, satul meu tacut;
Dar sa nu ma scoli de dimineata,
Cum opt ani în urma, ai facut.


Fie-ti deci, nelinistea uitata,

Nu-mi mai duce dorul ne-ncetat,
Nu mai bate drumul, suparata,
În paltonul vechi si demodat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu