sâmbătă, 6 februarie 2010

Prietenia




descarca text sau print

muzica : Teodor Munteanu
C________________G
Prietenia este-o floare rara,
G_________________C
Sa fii prieten e un mare dar
C________________G
Asa descoperi pentru prima oara
G_____________________C
Ca mina ce-o intinzi nu e-n zadar.__C7

C7____F_____G___C___Am
Sa-nseninezi o frunte obosita,
Am _F___G___C___C7
Usor sa mingii timplele ce ard
C7____F_____G___C___Am
Sa stringi la piept fiinta ostenita
Am _F___G___C___C7
Sa-i fii alturi cu un suflet cald.

Si sa-l ajuti sa-nfrunte supararea
Cu vorbe bune sa-l alini la greu
Uniti cum este cerul si cu marea
Alaturi devotat sa-I fii mereu .

Dm____G____C____Am
La la la la la la la la la
Dm____G____C____C7
La la la la la la la la la
Dm____G____C____Am
La la la la la la la la la
Dm____G____C____F_C
La la la la la la la la la



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu