vineri, 29 ianuarie 2010

Teodor Munteanu si Grupul Blue Star - 1995-1996













Cu multi ani inainte de a o cunoste pe Diana Prepelita si de a avea Cenaclul Spune Ceva am pregatit si condus un grup de copii de gimnaziu : Blue Star de la Scoala 43 Dimitrie Sturdza unde lucram atunci ca profesor de engleza .Foarte interesant este faptul ca nu facusem o selectie la nivelul scolii pt a forma acest grup ci i-am selectat doar din 2 clase la care eu predam . Nu pot sa spun decat ca au fost niste copii excelenti , foarte sensibili si foarte educati .Impreuna cu ei am patruns in show-bizul local si am fost destul de bine apreciati la postul de televiziune Europa Nova si la Radio Iasi . Aici am facut multe inregistari cu Radu Postavaru si tare m-as bucura daca cineva s-ar interesa daca ele mai exista in fonoteca .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu