duminică, 29 noiembrie 2009

Totusi iubirea



muzica : Majai Gyozo
versuri :Adrian Paunescu

Am Dm
Si totusi e stare de veghe
C E Am
Si totusi murim repetat
Am Dm
Si totusi mai cred în pereche
C E Am
Si totusi ceva s-a-ntâmplat.


Pretentii nici n-am de la lume
În pat întuneric si tu
Întram în amor fara lume
Amorul ca fulger cazut.

Refren 2X:
Am Dm
Si totusi exista iubire,
E Am
Si totusi exista blestem
Am Dm
Dau lumii, dau lumii de stire
E Am
Iubesc, am curaj si ma tem.

Motoarele lumii sunt stinse
Retele pe cai au cazut
Un mare pustiu necuprins e
Trezeste-le tu cu-n sarut.

Afara roiesc întunerici
Aici suntem noi luminosi
Se cearta-ntre ele biserici
Facându-si acelasi repros.

Genunchii mi-i plec pe podele
Cu capul ma sprijin de cer
Tu esti în puterile mele
De si inchizitii te cer

Ce spun se aude aiurea
Ma-ntorc la si aba dintâi
Praval peste tine padurea
Adio, adica ramâi.

Si tu si iubirea exista
Si moartea exista si ea
Îmi place mai mult când esti trista
Tristetea, de fapt, e a ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu