duminică, 29 noiembrie 2009

Redevenim copii -Mayais Gyozo






muzica : Mayais Gyozo
versuri : Adrian Paunescu
D________________A
Norocul veşnic să te bată
G______A______ D _A
Că iar mă simt adolescent
D________________A
Trăind o lectie uitată
G______A______ D
Incorijibil repetent

Şi unde pleci fără nădejde
Şi mi te rupi adânc în piept
Şi carnea mea îmbătrâneşte
Cu-ntregul timp cât te-aştept

Refren :
D________________A
Reînfloreşte lemnul porţii
G______A______ D _A
Pe unde pleci pe unde vii
D________________A
În faţa dragostei şi a morţii
G______A______ D
Noi toţi redevenim copii


Şi când te întorci din întâmplare
În faţa ta mă plec umil
Şi cu-o mirare foarte mare
Te văd şi redevin copil

Îmi eşti când soră şi când mamă
Iar când te pierd eşti fata mea
Mereu tăcerea mea te cheamă
Mereu tu eşti altcineva

Refren :

Pe drumul meu podit cu zaruri
La intersecţii mai rămân
Ca un copil ce-aşteaptă darul ,
Dar toţi ceilalţi îl cred bătrân

Sunt cel ce mai nimic nu ştie
Din tot ce-mi aducea folos
Iubirea-i o copilărie
Din care-nveţi să mori frumos

Refren :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu