sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Colindul gutuii din geam - Nica Zaharia






Versiunea printabila o gasiti pe http://www.karaoke.3x.ro/

Acorduri:
Strofa: Dm C / Gm Dm A Dm / Dm C / Gm Dm A Dm
Refren:Dm A Dm / Dm A Dm D /Gm Dm / A Dm


1.Dulce galbena lumina cum si eu balai eram

Mi-a pus mama o gutuie ce se coace-ncet la geam

As musca-o dar ma doare, ma cuprinde-un fel de jind

Si acum ca trece anul parc-o simt imbatranind

R:

Galbena gutuie

Dulce amaruie

Lampa la fereastra

Toata iarna noastra

2. Mama mea n-avea nici globuri, nici beteala si nici stea
Sarbatorile de iarna cu gutui le-mpodobea

Mi-a pus mama o gutuie in fereastra dinspre drum
Si o vad ca lumineaza, n-am puterea s-o consum

3. Parca are-n ea ceasornic si al mamei planset sfant
Lumineaza si se stinge o gutuie pe pamant

Luxul mamei cel mai mare cand copii ne mai simteam
Era painea de pe masa si gutuia de la geam


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu